Black friday!

Årets köphysteridag börjar närma sig sitt slut. Det bästa är naturligtvis att inte handla någonting, men jag har haft bevakning på ett gäng produkter som jag inte köpt tidigare eftersom jag tyckt de varit för dyra. Lyckades fiska upp några till halva priset idag, samt en vettig julklapp.

Köpte lite bilvårdsprodukter för 900:-, hade jag köpt samma grejer en vanlig dag så hade prislappen varit runt 2300:-.
Köpte julklapp åt frugan för 199:-, som jag tidigare sett bästa kampanjpris på 398:-.
Inhandlade 3st öl-kit för 99:-/st där tidigare nästan orubbligt pris har varit knappa 300:-/st.

Detta är alltså produkter som jag skjutit på framtiden med tanken; "Jag behöver det inte just nu, det kommer ett bättre tillfälle". Så trots att massvis med pengar lämnat min plånbok så är det definitivt inga impulsköp, raka motsatsen om vi skall vara petiga.
Summerad #sparadkrona = 1798:- mot tidigare bästa priser jag har sett.


Kommentarer